AI w digital marketingu – przyszłość zaczyna się dziś!

Politechnika Białostocka

10.04.2025

KUP BILET
ImageImage

O wydarzeniu

DIMAQ DAY to cykliczna konferencja branżowa organizowana przez IAB Polska, skierowana do profesjonalistów i pasjonatów e-marketingu

oraz nowych technologii.


Piąta edycja wydarzenia odbędzie się 10 kwietnia 2025 roku

w Białymstoku i skupi się na roli narzędzi AI w różnych aspektach marketingu cyfrowego. Tej wiosny uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji –

od budowania strategii marketingowych, poprzez tworzenie angażującego contentu, aż po analitykę danych.


Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji DIMAQ. Dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ udział w konferencji oznacza zdobycie 20 punktów recertyfikacyjnych.

Image

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji:

Początkujących i aspirujących marketerów – osób spoza branży, absolwentów studiów.

Właścicieli i menedżerów – chcących wdrożyć skuteczną strategię marketingową online.

Osób zaangażowanych w cyfryzację – project managerów, analityków, IT, HR i działów zakupów.

Specjalistów e-marketingu – poszukujących nowych rozwiązań i inspiracji.

ImageImageImageImageImageImage

Dlaczego warto?

ImageImageImageImage

Korzystne warunki uczestnictwa – niskie ceny biletów, zaświadczenie o uczestnictwie oraz punkty recertyfikacyjne.

Możliwości rozwoju i kontaktów – networking, inspirująca atmosfera oraz różnorodna tematyka dostosowana do różnych poziomów zaawansowania.

Praktyczne podejście – inspirujące przykłady wdrożeń i strategie, które można zastosować w swojej pracy.

Wiedza na najwyższym poziomie – wysoka jakość merytoryczna, case study ekspertów-praktyków oraz najnowsze trendy w digital marketingu.

KUP BILET
Click to play video
ImageImage

Agenda

DIMAQ DAY to 7 prezentacji pełnych praktycznych wskazówek i inspiracji dla osób, które chcą zgłębić tajniki narzędzi AI w digital marketingu oraz możliwość udziału w kameralnych warsztatach pod okiem doświadczonych ekspertów z agencji reklamowych.

Image

8.30-9.00 Rejestracja uczestników

ImageImage
Monika Ciślak, Ekspertka ds. Social Mediów i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy

Prezentacja pokaże, jak AI wspiera działania w social media – od automatyzacji publikacji, przez inteligentne chatboty, aż po tworzenie angażujących treści.

9.00-9.10 Powitanie uczestników

Przedstawiciel Politechniki Białostockiej

9.40-10.10 Sztuczna inteligencja w Social Media – automatyzacja, chatboty i AI-Driven treści

Image

9.10-9.40 Prezentacja uczelni

TBD

TBD

10.10-10.40 Prezentacja Partnera konferencji

TBD

TBD

ImageImage

10.40-11.10 Narzędzia AI w produkcji video: rewelacja czy rewolucja? Nadeszła era sztucznych filmów, w których prawdziwe są tylko konsekwencje

Wojciech Karolczuk, Senior Marketing Specialist, Merkury S.A.

Video AI – od lektora po aktorów. Omówione zostaną zarówno pozytywne aspekty, takie jak optymalizacja montażu czy łatwiejsze tworzenie muzyki, jak i poważne zagrożenia, w tym deepfake, voice cloning i AI scam.

Image

11.10-11.30 Przerwa kawowa

11.30-12.00 Algorytmy Google i AI – jak Google wykorzystuje AI do oceny jakości stron (EEAT – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?

Image
Patryk Błachnio, SEO Manager, Fabryka Marketingu

Prezentacja wyjaśni, czym jest E-E-A-T i jak Google ocenia jakość treści pod kątem doświadczenia, wiedzy eksperckiej, autorytetu i zaufania. Omówione zostaną mechanizmy wykorzystania AI w ocenie contentu, a także kluczowe wytyczne.

Image
Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski, Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes

Prezentacja pokaże, jak e-commerce przeszedł od manualnych procesów do AI i automatyzacji. Omówione zostaną technologie zwiększające konwersję, takie jak personalizacja, silniki rekomendacji i inteligentna analityka.

12.00-12.30 No-code AI i przyszłość e-commerce: jak nie będąc programistą, wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży?

Image

12.30-13.00 Odpowiedzialność prawna za AI-generated content

Michał Kolasiński, Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Prezentacja omówi kluczowe kwestie prawnoautorskie związane z generatywną AI oraz obowiązki wynikające z AI ACT. Przedstawione zostaną założenia projektu ustawy o systemach AI, sankcje oraz organy nadzorcze.

13.30-13.40 Zakończenie części konferencyjnej

Image

13.00-13.30 Nowy poziom certyfikacji DIMAQ – ekspercka ścieżka dla specjalistów AI w marketingu

Ewa Opach, Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska

W jaki sposób certyfikat DIMAQ AI pomaga zrozumieć tę transformację i skutecznie dostosować się do zmian na rynku. Przewodnik po e-marketingu wspieranym przez sztuczną inteligencję.

Image

13.40-14.40 Poczęstunek

Image

14.40-16.40 Rozpoczęcie części warsztatowej

Image
Image

14.40-16.40 Warsztat Strategic: Czy AI może nam pomóc przy budowaniu strategii digital

Paweł Grabowski, Digital Strategist, Agencja Sempai

Podczas sesji zgłębiona zostanie metoda SOSTAC, czyli sprawdzony model strategiczny, który pomoże uporządkować myślenie o strategii. Następnie, w małych grupach, uczestnicy stworzą własne konspekty strategii dla wybranych marek, bazując zarówno na swojej wiedzy, jak i dostępnych informacjach z sieci.


Kolejnym krokiem będzie wykorzystanie narzędzi AI – ChatGPT oraz Gemini – do wygenerowania strategii digital i porównanie ich wyników z tym, co udało się stworzyć manualnie. Wspólnie przeanalizowane zostaną podobieństwa i różnice między podejściem człowieka a algorytmu, co pozwoli wyciągnąć wnioski na temat realnej wartości AI w planowaniu strategicznym.


Warsztat to także okazja do praktycznego sprawdzenia, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc proces analizy, generowania pomysłów i optymalizacji strategii. Na zakończenie uczestnicy omówią zalety i ograniczenia AI, a także zastanowią się, jak świadomie wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy.


Organizacja warsztatu:

- Praca w 4-osobowych zespołach (Liczba miejsc: 20)
- Wykorzystanie laptopów, tabletów lub smartfonów z dostępem do internetu
- Notatniki i długopisy zapewnione przez organizatora,
Image

14.40-16.40 Warsztat Skillset: Marketingowe kompetencje przyszłości - jak nie dać się zastąpić?

Magdalena Surowiec, Brand Manager, Agencja Kohai

Działasz w social mediach lub video marketingu i jesteś przerażony rosnącym znaczeniem AI? 


Szukasz wskazówek, jak włączyć AI do pracy przy codziennym tworzeniu contentu? 


Porozmawiamy o możliwościach sztucznej inteligencji wprzypadku branży kreatywnej, a także poćwiczymy kompetencje przyszłości, które sprawią, że nie tylko będziesz lepiej korzystać z możliwości technologicznych,ale także zwiększą Twoją wartość na rynku pracy. 


Liczba miejsc: 15

KUP BILET
Image

Prelegenci

Image

Monika Ciślak

Ekspertka ds. Social Mediów

i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy

Image Image
Image

Wojciech Karolczuk

Senior Digital Marketing Specialist, Merkury S.A.


Image
Image

Patryk Błachnio

SEO Manager, Fabryka Marketingu


Image Image Image

Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski

Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes


Image Image

Michał Kolasiński

Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki

i Wspólnicy


Image Image

Ewa Opach

Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska


Image Image

Magdalena Surowiec

Brand Manager, Agencja Kohai

Image Image Image

Paweł Grabowski

Digital Strategist, Agencja Sempai

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Cennik

Cena regularna indywidualna

Cena dla Pracodawców DIMAQ

Cena dla firm

członkowskich

IAB Polska

Cena indywidualna dla posiadaczy

certyfikatu DIMAQ

PAKIET KONFERENCJA

PAKIET

KONFERENCJA + WARSZTAT

ImageImage

332 PLN BRUTTO

269,92 PLN NETTO

295 PLN BRUTTO

239,84 PLN NETTO

295 PLN BRUTTO

239,84 PLN NETTO

246 PLN BRUTTO

200 PLN NETTO

450 PLN BRUTTO

365,85 PLN NETTO

400 PLN BRUTTO

325,20 PLN NETTO

400 PLN BRUTTO

325,20 PLN NETTO

320 PLN BRUTTO

260,16 PLN NETTO

KUP BILET
KUP BILET

Cena dla Pracodawców DIMAQ

Cena dla firm

członkowskich

IAB Polska

239,84 PLN NETTO

Cena indywidualna dla posiadaczy

certyfikatu DIMAQ

Cena regularna indywidualna

Organizator

Image

Współorganizator

Image

Partnerzy Medialni

Image Image Image Image

Partner Technologiczny

Image

FAQ

Czy mogę zwrócić bilet?

Tak, uczestnik może zrezygnować z udziału w konferencji. W przypadku, gdy:


- rezygnacja nastąpi na 7 dni przed konferencją, organizator zwróci 50% ceny biletu.
- rezygnacja nastąpi na mniej niż 7 dni przed konferencją, zwrot nie przysługuje.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu (jeśli do konferencji pozostało więcej niż 14 dni).

Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?

Tak, istnieje możliwość przekazania biletu innej osobie, ale wymagana jest wcześniejsza zmiana danych uczestnika. W tym celu należy skontaktować się z organizatorem pod adresem: kontakt@dimaq.eu

Czy kupując większą liczbę biletów, mogę uzyskać dodatkowy rabat?

Tak, przy zakupie więcej niż 5 biletów można uzyskać dodatkową zniżkę. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym handlowcem pod adresem: k.moniuszko@dimaq.eu

Jakie są dostępne formy płatności?

Można płacić zarówno przelewem tradycyjnym, jak i skorzystać z płatności online.

Czy mogę zapłacić gotówką na miejscu wydarzenia?

Nie. W przypadku chęci zakupu biletu w dniu wydarzenia, należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy, gdzie dostępne są jedynie 2 formy płatności: przelew tradycyjny lub płatność online.

Czy mogę otrzymać fakturę za bilety?

Tak, faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Czy na konferencji będzie dostępny live-streaming dla osób, które nie mogą uczestniczyć osobiście?

Nie, wydarzenie nie będzie rejestrowane.

Image

Miejsce wydarzenia

Biblioteka Politechniki Białostockiej

ul. Zwierzyniecka 16

Białystok


Sprawdź, jak dojechać:

Image
Image

Kontakt

Organizacja


Agnieszka Fabianowicz


+48 515 992 599 a.fabianowicz@dimaq.eu


Image
Image
Image

Sprzedaż


Kamil Moniuszko


+48 451 052 096

k.moniuszko@dimaq.eu


Media


Paulina Woźniak


+48 509 403 893 p.wozniak@dimaq.eu


Bądź na bieżaco! Obserwuj nas w mediach społecznościowych

Image Image Image

lub zapisz się do newslettera

Image Image Image Image