Konferencja i warsztaty e-marketingowe

Katowice
4 marca

Wrocław
5 marca

Poznań
6 marca

Agenda konferencji

4.03 – KATOWICE

5.03 – WROCŁAW

6.03 – POZNAŃ

08:30RejestracjaRejestracjaRejestracja
09:00PowitaniePowitaniePowitanie
09:05

Jak zostać sztygarem MarTech
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

Content marketing w aspekcie ewolucji funkcji Internetu i rozwoju koncepcji marketingowych
Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

7 rzeczy, które możesz poprawić na swojej stronie po powrocie do domu
Rafał Kondratowicz, Sempai

09:30

Wyróżnij się albo zgiń! Gdzie i co umieszczać w sieci - o content i video marketingu słów kilka
Agnieszka Maciaszek, Agencja Content Intelligence grupy Interia

Twój content jest jak karnet na siłownię - nie wystarczy go mieć!
Aleksandra Lisiecka, Bluerank

Generacja Z w mediach społecznościowych, czyli dlaczego Facebook to za mało
Julia Gołębiewska, Mindshare Poland

09:55

Od pokemon Go do wykorzystania AR w marketingu, Przykłady wykorzystania AR w marketingu
Helena Budnicka, AdWiser, Przemek Budnicki Spectral Applications

Jak zostać sztygarem MarTech
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

Jak zostać sztygarem MarTech
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

10:20

Hity analityki – przydatne triki w Google Analytics & Tag Manager & Data Studio.
Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital

Hity analityki – przydatne triki w Google Analytics & Tag Manager & Data Studio.
Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital

Po co Ci agencja, czyli dobre i złe praktyki, które prowadzą do zaskakujących rezultatów
Mariusz Sosnowski, Result Media

10:45Przerwa kawowaPrzerwa kawowaPrzerwa kawowa
11:10

Po co Ci agencja, czyli dobre i złe praktyki, które prowadzą do zaskakujących rezultatów
Mariusz Sosnowski, Result Media

Jak planować skuteczne kampanie digitalowe?
Estera Romańczuk, Resolution

Kreatywny content w social media - proste? Może być prostsze
Maciej Sawicki, WhiteBits

11:35

ABC programmatic w Polsce- trendy, bezpieczeństwo i możliwości wykorzystania w kampaniach online
Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

COMPUTER VISION W MARKETINGU - WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII ROZPOZNAWANIA OBRAZU W REKLAMIE
Tomasz Szulkowski, [m]spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska

ABC programmatic w Polsce- trendy, bezpieczeństwo i możliwości wykorzystania w kampaniach online
Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA, , Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

12:00

5 trendów, które zmienią Twój biznes!
Marcin Gotowiec, Wavemaker

Skuteczny influencer marketing. Podstawowe typy kampanii, praktyczne zasady i metody pozwalające realizować cele marketingowe we współpracy z liderami opinii
Łukasz Zdrodowski, Influtool

Getting Gender Right
Michał Zajdel, Kantar

12:25LunchLunchLunch
13:05

Bezpieczeństwo w sieci
Maciej Westerowski, GWSH

Poznać i zrozumieć mobile
Michał Giera, Mobiem

Dwa światy – mikro i małe przedsiębiorstwa w przestrzeni Internetu, a oczekiwania ich klientów.
Marek Banaszak, Collegium Da Vinci w Poznaniu

13:30

O co ten cały hałas, czyli poważnie porozmawiajmy o Tik Toku
Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas

MIKRO-MOMENTY – ważne chwile w marketingu online
Małgorzata Różycka, Up&More

Poznać i zrozumieć mobile
Norbert Kowalski, Mobiem

13:55

Google Analytics - podstawowe raporty, które powinien znać każdy marketer
Anna Moczulska, Sempai

Google Analytics - podstawowe raporty, które powinien znać każdy marketer
Anna Moczulska, Sempai

Twój content jest jak karnet na siłownię - nie wystarczy go mieć!
Justyna Pruszyńska, Bluerank

14:20Przerwa kawowaPrzerwa kawowaPrzerwa kawowa
14:45

Automatyzacja w SEM - zacznij od podstaw
Krzysztof Marzec, DevaGroup

5 taktyk zwiększania sprzedaży w e-commerce
Roman Grygierek, INIS

#PatrzSzerzej - nowoczesny e-mail marketing w służbie sprzedaży.
Daniel Werner, SAREsystem i SAREhub

15:10

5 taktyk zwiększania sprzedaży w e-commerce
Roman Grygierek, INIS

Skuteczny lejek do generowania leadów: strategia, budowa, optymalizacja.
Andrzej Bieda, Landingi

A blast from the past - Nostalgia lat 90. tajną bronią marketerów?
Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine

15:35

Dlaczego Vertical Video zmieni świat?
Bartek Sibiga, DDOB

Dlaczego Vertical Video zmieni świat?
Bartek Sibiga, DDOB

Dlaczego Vertical Video zmieni świat?
Bartek Sibiga, DDOB

16:00Zakończenie konferencjiZakończenie konferencjiZakończenie konferencji

Agenda warsztatów

Wybierz jeden z interesujących Cię warsztatów.

4.03 – KATOWICE

5.03 – WROCŁAW

6.03 – POZNAŃ

16:30

Efektywny profil na IG: analiza statystyk i dobór hasztagów.
Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas

Jak zhakować pokolenia Z i Alfa!
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

Twoja pierwsza kampania reklamowa na Facebooku
Julia Gołębiewska, Mindshare Poland

16:30

10 praktycznych analiz z Google Analytics dla właścicieli stron
Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup

Szybkie budowanie landing page do generowania leadów
Andrzej Bieda, CMO, Landing

Modele atrybucji w praktyce, czyli jak zwiększyć konwersję
Mateusz Gołębiowski, Project Coordinator, Resolution

Prelegenci

Anna Ledwoń-Blacha

Creative Director, More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert. Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.

Grzegorz Borowiecki

Nadsztygar, WUNDERTEAM

Nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! Stawia na prostotę i autentyczność!

Manifest WUNDERTEAM znajdziesz na stronie http://wunderteam.com

Jakub Kwaczyński

Head of Strategy, GoldenSubmarine

Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w Internecie, m.in. NIVEA Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec, czy Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2017 i 2018 (Wysokie oceny: 4,42, 4,75) Forum Marketingu Zintegrowanego (jedno z 3 najlepszych wystąpień z kilkunastu), MIXX Conference 2016, Golden Marketing Conference i inne. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press). Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzający komptetencje w digital marketingu. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Z marketingiem związany od 7 lat.

 

Mateusz Gołębiowski

Project manager odpowiedzialny za rozwój platformy OmniConsole – zaawansowanego technologicznie narzędzia marketingowego, stosowanego przez takie firmy jak McDonald’s, czy Renault.
Zwolennik atrybucji, rzetelnych statystyk i kampanii efektywnościowych.

Julia Gołębiewska

SEM&Social Strategist, Mindshare Poland

Strateg z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Obsługuje największych klientów Mindshare, prowadzi szkolenia i wdraża innowacyjne rozwiązania do strategii paid socialowych.

Magdalena Sobocińska

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW specjalizuje się w problematyce związanej z zastosowaniami Internetu w marketingu, funkcjonowaniem rynku kultury, badaniami marketingowymi, oraz zachowaniami konsumentów i komunikacją marketingową. Autorka i współautorka ponad 180 publikacji z tego zakresu wydanych w formie monografii, udziałów w monografiach i podręcznikach oraz artykułów w czasopismach naukowych. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie organizacji produkcji mediów cyfrowych w Szkole Filmowej w Łodzi. Za pracę doktorską otrzymała nagrodę indywidualną Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Monografia habilitacyjna pt. „Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury” została wyróżniona w XII konkursie na prace naukowe przez Polską Akademię Nauk (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania).

Jest członkiem Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz członkiem Rady Programowej Czasopisma: „Cultural Management: Science and Education”, a także autorką koncepcji i opiekunem specjalności „Marketing internetowy i e-commerce”.

 

Maciej Westerowski

Koordynator studiów w GWSH w Katowicach

Z marketingiem związany od 25 lat. Trener doradców w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Koordynator studiów podyplomowych Akademia E-Marketingu w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii działań marketingowych dla mikro i małych firm.

Estera Romańczuk

Media Planner, Resolution

Doświadczona media plannerka. W agencji Resolution zajmuje się planowaniem strategii obecności w digitalu dla kluczowych klientów min.: Pandora, Bayer, Renault, Nissan, McDonalds.
Jej mocną stroną jest szerokie spojrzenie na kampanie i nastawienie na wynik końcowy (sprzedaż).
Socjolożka, pasjonatka turystyki wysokogórskiej i podróżniczka.

Maciej Sawicki

Creative, WhiteBits

Moja codzienność to komunikacja i kreatywność. Jestem z WhiteBits – agencji pomagającej klientom skutecznie i wyraziście mówić w Internecie. W szczególności w mediach społecznościowych. Pracowałem dla Volvo, Jim Beam, Skanska, eSky. Największy sentyment mam do branży „travel”. Dużo czasu poświęcam na zrozumienie ludzi. W pracy korzystam z Design Thinking.

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Anna Moczulska

Analityk webowy, Sempai

Ania Moczulska, Web analyticst w Sempai. Ania Szeregi Sempai zasiliła już 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site. Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych (Akademia Sempai). Ania posiada Kwalifikację Indywidualną Google Analytics oraz certyfikat DIMAQ. Jest absolwentką Studiów Podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunkach: Marketing internetowy oraz Projektowanie UX i Analityka internetowa. Kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. miejsce w konkursie semKRK 2019.

Bartek Sibiga

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle’u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Prelegent największych konferencji marketingowych i TEDx.

Andrzej Bieda

CMO, Landingi

Andrzej od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Profesjonalną karierę zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za wzrost liczby użytkowników i konwertowanie ich w płacących klientów platformy Landingi. Kreatywny, działający w oparciu o dane, otwarty na nowe rozwiązania. Zafascynowany światem SaaS i tym, jak te rozwiązania ułatwiają pracę i życie ludziom. Dokłada swoją cegiełkę do tej misji przez platformę Landingi, umożliwiającą marketerom i agencjom budowanie stron docelowych bez znajomości programowania i pomocy działu IT.

Elżbieta Kondzioła

Online Sales Director w LOVEMEDIA, od 2017 roku szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, Członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet, Arbiter Komisji Etyki Reklamy

Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała między innymi w Wydawnictwie AWR Wprost, Murator S.A. oraz Infor Biznes (Grupa Gazetaprawna.pl). Od 2016 roku w LOVEMEDIA, która specjalizuje się w realizacji kampanii online opartych na intencjach zakupowych i zainteresowaniach użytkowników. Prywatnie pasjonatka jeździectwa.

Rafał Kondratowicz

Head of Client Service, Sempai

Rafał Kondratowicz szeregi Sempai zasilił już 4 lata temu. Jako Head of Client Service w Sempai odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Client Service. Na co dzień obsługuje także kluczowych Klientów agencji, w tym m.in. Sferis, Prezent Marzeń czy Koszulkowo. Kampania, którą współrealizował dla evita.sklep.pl, znalazła się w finale międzynarodowego konkursu Google Premier Partner Awards 2018. Rafał z branżą interaktywną związany jest już od 8 lat. Przed Sempai doświadczenie zdobywał w czołowych polskich agencjach interaktywnych, takich jak m.in. Socializer, Think Kong czy Open Gate. Realizował działania dla wielu rozpoznawalnych marek, w tym: Tigera, Smyka, Kawy Prima, Proamy. Kampania “Paczki wdzięczności”, którą współtworzył wraz z Think Kongiem, została nagrodzona na Cannes Lions.

Agnieszka Maciaszek

Dyrektor Zarządzający Agencją Content Intelligence grupy Interia

Ekspertka digital marketingu, od 15 lat związana z branżą digital i największymi polskimi portalami internetowymi. Fanka data driven approach. Wykładowca akademicki, trener biznesu, coach, pasjonatka podróży, egzotycznych smaków i zapachów.

Marek Banaszak

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Mediaworking w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki.
Twórca w Collegium Da Vinci dwóch praktycznych kierunków studiów:
– Mediaworking II stopnia (studia magisterskie z marketingu internetowego):
https://cdv.pl/studia-ii-stopnia/studia-w-jezyku-polskim/mediaworking/
– Kreatywna Produkcja Wideo (studia licencjackie związane z przygotowywaniem marketingowych materiałów wideo):
https://cdv.pl/studia-i-stopnia/studia-i-stopnia-pl/kreatywna-produkcja-wideo/
– Współtwórca kierunku studiów Data Science (studiów licencjackich z big data):
https://cdv.pl/studia-i-stopnia/studia-i-stopnia-pl/data-science/
Twórca modułu fakultatywnego Wybrane narzędzia marketingu internetowego – wdrażanego z sukcesem w Collegium Da Vinci na zasadzie modułu międzykierunkowego.

Helena Budnicka

Manager, AdWiser

Ponad 18 lat w marketingu i reklamie tworząc strategie marketingowe, reklamowe i komunikacyjne dla największych graczy na rynku telekomów, FMCG i IT. Pracowała zarówno po stronie reklamy w FCB Warszawa, Grey Worldwide, Leo Burnett, J.W. Thompson jak i po stronie klienta IBM Polska. Przez kilka lat związana z rynkiem motoryzacyjnym prowadząc markę dealera Hondy. Obecnie prowadzi agencję AdWiser.
https://www.linkedin.com/in/helena-budnicka/

Monika Kołodziejczyk

CEO, ThinkDigital

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek.
Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Grupie Interia. Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.

Mariusz Sosnowski

Client Service Director, Result Media

Od 12 lat związany jest z branżą marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywał w czołowych agencjach interaktywnych. Prowadził projekty dla iSpot, Ronson Development, Discovery Channel, Peugeot Polska, Millenium Bank, Cyfrowy Polsat czy sieci Play.
W Result Media odpowiada za koordynację prac działu Client Service i budowanie długofalowych relacji z klientami oraz rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych.

Marcin Gotowiec

Insight & Business Development Manager, Wavemaker

Marcin Gotowiec, Insight & Business Development Manager, Wavemaker
Socjolog, badacz rynkowy z ponad 10 letnim doświadczaniem. Główny obszar zainteresowań zawodowych to analiza mediów i przemiany kultury. Zwycięzca konkursu strategicznego KTR: Young Creative Planner 2016. Prelegent konferencji branżowych, w tym sesji plenarnej Forum IAB 2019.

Norbert Kowalski

Członek Zarządu, Mobiem

Norbert Kowalski manager, marketingowiec, pasjonat mediów, twórca wielu przedsięwzięć biznesowych i kulturalnych. Od przeszło 20 lat związany z mediami. Obecnie na stanowisku Członka Zarządu spółki Mobiem Polska. Przez 10 lat pełnił obowiązki Dyrektora Zarządzającego AdRetail. Z Grupą Interia.pl związany jest od 2006 roku, gdzie był zastępcą dyrektora marketingu & PR oraz kierownikiem w dziale planowania mediów, a także pełnomocnikiem Zarządu ds. współpracy w Grupie Bauer, jako osoba odpowiedzialna za koordynację działań zmierzających do optymalnego wykorzystania potencjału grupy medialnej Bauer. Aktywny członek IAB oraz działacz rady programowej Forum IAB.

Aleksandra Lisiecka

Marketing Analyst and SEO Support, Bluerank

Od 2011 roku związana z marketingiem internetowym dla branży e-commerce. Ma doświadczenie w zakresie prowadzenia, oceny skuteczności i optymalizacji kampanii promocyjnych, poparte certyfikatami Google (Analytics, AdWords) oraz DIMAQ. W Bluerank przez 5 lat zajmowała się m.in. analizą skuteczności stron klientów, takich jak Rainbow, Play i Leroy Merlin. Aktualnie w dziale SEO odpowiada za wdrażanie w życie koncepcji data-driven poprzez optymalizację raportowania i niestandardowe wykorzystanie danych, między innymi w analizie contentu opartej o metadane tekstu. Prelegentka podczas konferencji branżowych oraz autorka fachowych publikacji m.in. dla Nowego Marketingu i Online Marketing Polska. Od 2017 roku wykładowca Społecznej Akademii Nauk, prowadząca zajęcia z obszaru analityki dla e-commerce.

Łukasz Zdrodowski

Head of Business Development, Co-owner, Influtool

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool pierwszego w Polsce, w pełni niezależnego narzędzia dedykowanego analityce działań z obszaru influencer marketingu. Wieloletni pracownik domu mediowego Mindshare, wykładowca akademicki w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydział Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych: PurpleDay, See Bloggers, I Love Marketing.

Justyna Pruszyńska

SEO & Content Specialist, Bluerank

Absolwentka Politechniki Łódzkiej, którą pasjonuje SEO, content marketing i influencer marketing. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ, Google Analytics, Google Ads. Na co dzień pracuje przy sporych projektach znanych brandów z wielu branż m.in.: farmaceutycznej, budowlanej, turystycznej, modowej, jubilerskiej oraz e-commerce. W 2019 jej projekt został nominowany w ESA oraz ECA oraz nagrodzony w konkursie Performance Marketing Diamonds za najlepszą kampanię SEO i wyróżniony Grand Prix. Występuje jako prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach branżowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu SEO i content marketingu dla Partnerów Bluerank.

Michał Zajdel

M&D Director, Kantar

Michał Zajdel, ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie M&D Director w Kantar Millward Brown, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań. Prelegent na takich wystąpieniach jak Akademia Marketingu w Krakowie, LifeTube Inspirations, Forum IAB

Roman Grygierek

CEO INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 18 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełnionej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji, a także marketingu. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent branżowych eventów takich jak Forum IAB czy Internet Week. Od 3 lat ocenia najbłyskotliwsze kampanie reklamowe, zasiadając w Jury MIXX Awards.

Daniel Werner

Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce. W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Przemek Budnicki

Spectral Applications

Michał Giera

Prezes, Mobiem

Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Ekspert ds. rozwoju produktów mobilnych, od stycznia 2020 roku Prezes Zarządu w czołowej agencji marketingu mobilnego Mobiem (Grupa Interia.pl), która dysponuje siecią reklamy mobilnej Premium Mobisky oraz ponad 120 aplikacjami własnymi. W spółce odpowiada za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także za zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych, dzięki któremu nauczył się prowadzenia biznesu opartego o technologię.
Prelegent licznych konferencji branżowych Forum IAB, Mobile Trends, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach: Collegium Civitas, Uczelnia Łazarskiego, Uczelnia Koźmińskiego.

Punkty

Posiadacze certyfikatów za udział w wydarzeniu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegóły w  REGULAMINIE.

Dla kogo jest to wydarzenie?

wszystkich osób zajmujących się profesjonalnie e-marketingiem, które szukają nowych rozwiązań i inspiracji do swojej pracy

osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmach

właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe

absolwentów różnych kierunków, którzy chcą pracować w e-marketingu

project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji

osób początkujących w e-marketingu lub takich, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć, na czym polega

certyfikowanych specjalistów DIMAQ

Czego się dowiesz?

Poznasz mechanizmy i konkretne narzędzia stosowane w każdym z obszarów digital marketingu

Będziesz potrafił zbriefować agencję i wiedział, jakich efektów możesz oczekiwać

Nawiążesz wartościowe kontakty z ekspertami z branży

Dowiesz się, jak dbać o rozwój swoich kompetencji z zakresu digital marketingu, który zmienia się bardzo dynamicznie

Uzyskasz certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji

Idea wydarzenia

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas prelekcji i warsztatów poznasz konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z online marketingu, lepiej zrozumiesz mechanizmy rządzące każdym z nich oraz poznasz efekty, jakich możesz oczekiwać. 
Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

 

Cennik

Konferencja

Warsztat

Konferencja + warsztat

Promocja: od 3 biletów (na konferencję) – każdy po 190 zł netto!

Sponsorzy

Partnerzy

Patroni medialni

Serwis stworzony przez red-studio.eu