O wydarzeniu
DIMAQ DAY to cykliczna konferencja branżowa organizowana przez IAB Polska, skierowana do profesjonalistów i pasjonatów e-marketingu
oraz nowych technologii.
Piąta edycja wydarzenia odbędzie się 10 kwietnia 2025 roku
w Białymstoku i skupi się na roli narzędzi AI w różnych aspektach marketingu cyfrowego. Tej wiosny uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji –
od budowania strategii marketingowych, poprzez tworzenie angażującego contentu, aż po analitykę danych.
Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji DIMAQ. Dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ udział w konferencji oznacza zdobycie 20 punktów recertyfikacyjnych.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji:
Początkujących i aspirujących marketerów – osób spoza branży, absolwentów studiów.
Właścicieli i menedżerów – chcących wdrożyć skuteczną strategię marketingową online.
Osób zaangażowanych w cyfryzację – project managerów, analityków, IT, HR i działów zakupów.
Specjalistów e-marketingu – poszukujących nowych rozwiązań i inspiracji.
Dlaczego warto?
Korzystne warunki uczestnictwa – niskie ceny biletów, zaświadczenie o uczestnictwie oraz punkty recertyfikacyjne.
Możliwości rozwoju i kontaktów – networking, inspirująca atmosfera oraz różnorodna tematyka dostosowana do różnych poziomów zaawansowania.
Praktyczne podejście – inspirujące przykłady wdrożeń i strategie, które można zastosować w swojej pracy.
Wiedza na najwyższym poziomie – wysoka jakość merytoryczna, case study ekspertów-praktyków oraz najnowsze trendy w digital marketingu.
Agenda
DIMAQ DAY to 7 prezentacji pełnych praktycznych wskazówek i inspiracji dla osób, które chcą zgłębić tajniki narzędzi AI w digital marketingu oraz możliwość udziału w kameralnych warsztatach pod okiem doświadczonych ekspertów z agencji reklamowych.
8.30-9.00 Rejestracja uczestników
Prezentacja pokaże, jak AI wspiera działania w social media – od automatyzacji publikacji, przez inteligentne chatboty, aż po tworzenie angażujących treści.
9.00-9.10 Powitanie uczestników
Przedstawiciel Politechniki Białostockiej
9.40-10.10 Sztuczna inteligencja w Social Media – automatyzacja, chatboty i AI-Driven treści
9.10-9.40 Prezentacja uczelni
TBD
10.10-10.40 Prezentacja Partnera konferencji
TBD
10.40-11.10 Narzędzia AI w produkcji video: rewelacja czy rewolucja? Nadeszła era sztucznych filmów, w których prawdziwe są tylko konsekwencje
Video AI – od lektora po aktorów. Omówione zostaną zarówno pozytywne aspekty, takie jak optymalizacja montażu czy łatwiejsze tworzenie muzyki, jak i poważne zagrożenia, w tym deepfake, voice cloning i AI scam.
11.10-11.30 Przerwa kawowa
11.30-12.00 Algorytmy Google i AI – jak Google wykorzystuje AI do oceny jakości stron (EEAT – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?
Prezentacja wyjaśni, czym jest E-E-A-T i jak Google ocenia jakość treści pod kątem doświadczenia, wiedzy eksperckiej, autorytetu i zaufania. Omówione zostaną mechanizmy wykorzystania AI w ocenie contentu, a także kluczowe wytyczne.
Prezentacja pokaże, jak e-commerce przeszedł od manualnych procesów do AI i automatyzacji. Omówione zostaną technologie zwiększające konwersję, takie jak personalizacja, silniki rekomendacji i inteligentna analityka.
12.00-12.30 No-code AI i przyszłość e-commerce: jak nie będąc programistą, wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży?
12.30-13.00 Odpowiedzialność prawna za AI-generated content
Prezentacja omówi kluczowe kwestie prawnoautorskie związane z generatywną AI oraz obowiązki wynikające z AI ACT. Przedstawione zostaną założenia projektu ustawy o systemach AI, sankcje oraz organy nadzorcze.
13.30-13.40 Zakończenie części konferencyjnej
13.00-13.30 Nowy poziom certyfikacji DIMAQ – ekspercka ścieżka dla specjalistów AI w marketingu
W jaki sposób certyfikat DIMAQ AI pomaga zrozumieć tę transformację i skutecznie dostosować się do zmian na rynku. Przewodnik po e-marketingu wspieranym przez sztuczną inteligencję.
13.40-14.40 Poczęstunek
14.40-16.40 Rozpoczęcie części warsztatowej
14.40-16.40 Warsztat Strategic: Czy AI może nam pomóc przy budowaniu strategii digital
Podczas sesji zgłębiona zostanie metoda SOSTAC, czyli sprawdzony model strategiczny, który pomoże uporządkować myślenie o strategii. Następnie, w małych grupach, uczestnicy stworzą własne konspekty strategii dla wybranych marek, bazując zarówno na swojej wiedzy, jak i dostępnych informacjach z sieci.
Kolejnym krokiem będzie wykorzystanie narzędzi AI – ChatGPT oraz Gemini – do wygenerowania strategii digital i porównanie ich wyników z tym, co udało się stworzyć manualnie. Wspólnie przeanalizowane zostaną podobieństwa i różnice między podejściem człowieka a algorytmu, co pozwoli wyciągnąć wnioski na temat realnej wartości AI w planowaniu strategicznym.
Warsztat to także okazja do praktycznego sprawdzenia, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc proces analizy, generowania pomysłów i optymalizacji strategii. Na zakończenie uczestnicy omówią zalety i ograniczenia AI, a także zastanowią się, jak świadomie wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy.
Organizacja warsztatu:
- Praca w 4-osobowych zespołach (Liczba miejsc: 20)14.40-16.40 Warsztat Skillset: Marketingowe kompetencje przyszłości - jak nie dać się zastąpić?
Działasz w social mediach lub video marketingu i jesteś przerażony rosnącym znaczeniem AI?
Szukasz wskazówek, jak włączyć AI do pracy przy codziennym tworzeniu contentu?
Porozmawiamy o możliwościach sztucznej inteligencji wprzypadku branży kreatywnej, a także poćwiczymy kompetencje przyszłości, które sprawią, że nie tylko będziesz lepiej korzystać z możliwości technologicznych,ale także zwiększą Twoją wartość na rynku pracy.
Liczba miejsc: 15
Prelegenci
Monika Ciślak
Ekspertka ds. Social Mediów
i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy
Wojciech Karolczuk
Senior Digital Marketing Specialist, Merkury S.A.
Patryk Błachnio
SEO Manager, Fabryka Marketingu
Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski
Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes
Michał Kolasiński
Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
i Wspólnicy
Ewa Opach
Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska
Magdalena Surowiec
Brand Manager, Agencja Kohai
Paweł Grabowski
Digital Strategist, Agencja Sempai
Cennik
Cena regularna indywidualna
Cena dla Pracodawców DIMAQ
Cena dla firm
członkowskich
IAB Polska
Cena indywidualna dla posiadaczy
certyfikatu DIMAQ
PAKIET KONFERENCJA
PAKIET
KONFERENCJA + WARSZTAT
332 PLN BRUTTO
269,92 PLN NETTO
295 PLN BRUTTO
239,84 PLN NETTO
295 PLN BRUTTO
239,84 PLN NETTO
246 PLN BRUTTO
200 PLN NETTO
450 PLN BRUTTO
365,85 PLN NETTO
400 PLN BRUTTO
325,20 PLN NETTO
400 PLN BRUTTO
325,20 PLN NETTO
320 PLN BRUTTO
260,16 PLN NETTO
Cena dla Pracodawców DIMAQ
Cena dla firm
członkowskich
IAB Polska
239,84 PLN NETTO
Cena indywidualna dla posiadaczy
certyfikatu DIMAQ
Cena regularna indywidualna
FAQ
Czy mogę zwrócić bilet?
Tak, uczestnik może zrezygnować z udziału w konferencji. W przypadku, gdy:
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu (jeśli do konferencji pozostało więcej niż 14 dni).
Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?
Czy kupując większą liczbę biletów, mogę uzyskać dodatkowy rabat?
Jakie są dostępne formy płatności?
Można płacić zarówno przelewem tradycyjnym, jak i skorzystać z płatności online.
Czy mogę zapłacić gotówką na miejscu wydarzenia?
Nie. W przypadku chęci zakupu biletu w dniu wydarzenia, należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy, gdzie dostępne są jedynie 2 formy płatności: przelew tradycyjny lub płatność online.
Czy mogę otrzymać fakturę za bilety?
Tak, faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.
Czy na konferencji będzie dostępny live-streaming dla osób, które nie mogą uczestniczyć osobiście?
Nie, wydarzenie nie będzie rejestrowane.
Miejsce wydarzenia
Biblioteka Politechniki Białostockiej
ul. Zwierzyniecka 16
Białystok
Sprawdź, jak dojechać: