Warsztaty e-marketingowe

Katowice
4 marca

Wrocław
5 marca

Poznań
6 marca

Agenda warsztatów

Wybierz jeden z interesujących Cię warsztatów.

4.03 – KATOWICE

5.03 – WROCŁAW

6.03 – POZNAŃ

16:30

Efektywny profil na IG: analiza statystyk i dobór hasztagów.
Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas

Jak zhakować pokolenia Z i Alfa!
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

Twoja pierwsza kampania reklamowa na Facebooku
Julia Gołębiewska, Mindshare Poland

16:30

10 praktycznych analiz z Google Analytics dla właścicieli stron
Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup

Szybkie budowanie landing page do generowania leadów
Andrzej Bieda, CMO, Landing

Modele atrybucji w praktyce, czyli jak zwiększyć konwersję
Mateusz Gołębiowski, Project Coordinator, Resolution

Prelegenci

Anna Ledwoń-Blacha

Creative Director, More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert. Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie.

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Grzegorz Borowiecki

Nadsztygar, WUNDERTEAM

Nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! Stawia na prostotę i autentyczność!

Manifest WUNDERTEAM znajdziesz na stronie http://wunderteam.com

Andrzej Bieda

CMO, Landingi

Andrzej od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Profesjonalną karierę zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za wzrost liczby użytkowników i konwertowanie ich w płacących klientów platformy Landingi. Kreatywny, działający w oparciu o dane, otwarty na nowe rozwiązania. Zafascynowany światem SaaS i tym, jak te rozwiązania ułatwiają pracę i życie ludziom. Dokłada swoją cegiełkę do tej misji przez platformę Landingi, umożliwiającą marketerom i agencjom budowanie stron docelowych bez znajomości programowania i pomocy działu IT.

Julia Gołębiewska

SEM&Social Strategist, Mindshare Poland

Strateg z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Obsługuje największych klientów Mindshare, prowadzi szkolenia i wdraża innowacyjne rozwiązania do strategii paid socialowych.

Mateusz Gołębiowski